فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

http://vpnsocks.loxblog.com/



تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 4:20 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |

فساد و تباهي و قتل و خشونت در دربار...زماني كه قائم مقام ساواك بودم روزي نصيري مرا خواست. نصيري هيچ گاه مرا نمي خواست و ما در كارمان مستقل بوديم، به هر حال بر خلاف روال معمول مرا خواست و گفت: فلاني، گرفتاري عجيبي پيدا كرده ام. جريان را پرسيدم، گفت: اشرف تلفن زده و مي گويد پالانچيان را بايد دستگير كنيد. آخر چرا؟البته نصيري پروايي نداشت و هر كس را مي خواست دستگير مي كرد، ولي اين قضيه فرق مي كرد.نصيري از اين وحشت داشت كه مورد اعتراض محمد رضا قرار گيرد. به هر حال اجازه ي محمد رضا كسب شد و پالانچيان توسط ساواك دستگير و زنداني شد. علت دستگيري پالانچيان چه بود؟ بررسي كردم و معلوم شد كه پالانچيان به عشق اشرف جواب منفي داده. اشرف مي خواست كه از اين طريق او را بترساند. ...بعد از چندي اشرف در نوشهر يك مهماني داد و پالانچيان را هم به آنجا دعوت كرد..بعد از آن اشرف به ساواك دستور داد كه هواپيماي شخصي پالانچيان را دستكاري كنند و بعد از چند ساعت، پالانچيان به همراه مجيد بختيار با هواپيما سقوط كرده و هردو كشته شدند ....

(خاطرات ارتشبد حسين فردوست)



تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 4:15 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |

كازروني - تهران:به لطف الهي، مردم از آزمايش بزرگ انتخابات هم سربلند بيرون آمدند.با اين وجود من احساس مي كنم كه كانديداها و سياسيون به اخلاق رقابت سالم، خيلي نياز دارند. مثلا با اينكه برخي كانديداها در ليست هايي خاص حضور داشتند، اما بدون توجه به ليستي كه به آن تعهد داشتند،اساسا براي خود بصورت جداگانه تبليغ مي كردند! اين اخلاق، نشانگر عدم التزام به اخلاق جمعي بود كه اميدوارم اصلاح شود.


يك طلبه - قم: يكي از مجريان و گويندگان خبر سيما، همواره براي شروع و پايان اخبار از واژه ي (خانمها و آقايان) استفاده مي كند كه اين واژه بيشتر در كشورهاي غيراسلامي رواج دارد. بهتر است در اين زمينه از عبارات اسلامي نظير(خواهران و برادران) استفاده شود.


هوشمند- اصفهان: مسئولان براي سفر به عتبات عاليات، مبلغ 400 دلار ارز به هر مسافر اعطاء مي كنند در حالي كه به هر مسافر كشورهايي نظيرتركيه و... مبلغ 1000 دلار پرداخت مي شود! چرا براي سفرهاي زيارتي با تفريحي، چنين تبعيض فاحش و وارونه اي را اعمال مي كنند؟!


باباصفري- يزد: با گران شدن شديد برخي اقلام دارويي خاص و عدم قبول آنها توسط بيمه، بسياري از خانواده هاي بيماران با مشكلات جدي مواجه شده اند.لطفا مسئولان وزارت بهداشت براي رفاه حال خانواده ي بيماران خاص و صعب العلاج در تامين دارو، فكري بكنند تا به تعبير رهبر معظم انقلاب، خانواده ي بيمار، غير از مشكل بيمار خود، مشكل ديگري را احساس نكنند.


داداشي- قم: اميدوارم همانگونه كه سيماي جمهوري اسلامي در اين ايام انتخابات، از شهدا و جانبازان و خانواده ي معظم آنان ياد مي كرد، بعد از اين هم همين روند ادامه داشته باشد و مسائل فلان هنرپيشه و فلان فوتباليست و حاشيه هاي زندگي آنان، ترويج و تبليغ نشود
.



تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 4:14 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |



تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 4:12 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |

يكي از اقدامات مهم صدا و سيماي جمهوري اسلامي در آستانه ي انتخابات ها، پخش برنامه هايي در جهت جذب و توجه دادن به مردم در اهميت انتخابات و حضور آنها در صحنه است كه انصافا در چند دوره ي اخير، زحمات قابل تقديري در اين عرصه به انجام رسيده است.
با اين وجود، پخش پررنگ مصاحبه با افرادي كه از پوشش و لباس مناسب اسلامي و شرعي برخوردار نيستند و مخصوصا برخي از نمادهاي حاد و زننده ي اين افراد، در اين ايام جلوه ي خاصي به خود مي گيرد واين افراد هم در مصاحبه هاي خود بر انجام وظيفه ي (ملي و اداي دين به وطن و...) تاكيد مي كنند.
در اين ميان، گرچه مسئولان برنامه ساز، بدنبال اعلام اين نكته هستند كه از هرقشر و عقيده اي در انتخابات شركت مي كنند، اما چنين روندي نوعي تناقض در عملكرد وبعضا رسميت بخشيدن به اين سبك از پوشش هاي غيرشرعي را تداعي مي كند.
به هر حال يكي از مهمترين پيام هاي انقلاب اسلامي - كه انتخابات هم بخشي از آن است- پايداري بر اصول و خودداري از روش هاي غربي همچون- هدف وسيله را توجيه مي كند- مي باشد و سيماي منسوب به جمهوري اسلامي، نبايد از چنين روش هايي براي اعلام پيام هاي -هرچند بر حق و صحيح -خود استفاده كند.


                                                          
                             



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 3:49 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |

در آيات 16 تا 33 سوره مبارك قلم، خداوند به بيان داستاني در اهميت انفاق و رسيدگي به فقرا پرداخته است:
در دوران قبل از اسلام در سرزمين يمن، در روستايي به نام(ضروان) يك باغ بسيار عالي و پردرختي وجود داشت كه صاحب اين باغ، به قدر نياز خود از محصولات آن برمي داشت و بقيه را بين فقرا و محرومان تقسيم مي كرد.
همين روحيه ي جوانمردي و سخاوت وي باعث رحمت بيشتر و وسعت رزق وي شده بود و هرساله، باغ وي رونق بيشتري مي يافت.
وي در هنگام مرگ، فرزندان خود را فرا خواند و سفارش فقرا و مساكين را به آنها كرد و راز وسعت و بركت باغ خود را نيز در همين كمك ها دانست و از آنان خواست تا اين مسير را ادامه دهند.


                       
                                                                 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 3:45 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |

رهبر معظم انقلاب، طي حكمي ضمن دستور براي ايجاد شوراي عالي فضاي مجازي به رياست جمهور تاكيد فرمودند: گسترش فزاينده ي فناوري هاي اطلاعاتي به ويژه اينترنت و آثار چشمگير آن در ابعاد زندگي و لزوم بهره گيري حداكثري از فرصت هاي آن و ارائه ي خدمات گسترده به اقشار گوناگون مردم و صيانت از آسيب هاي آن، اقتضا مي كند كه نقطه كانوني متمركز در فضاي مجازي به وجود آيد.
• آيت الله العظمي نوري همداني اظهار داشت : در 12 اسفند ، اقشار مختلف مردم در پاي صندوق هاي راي حاضر شدند وهمچون ديگر عرصه هايي كه از ابتداي انقلاب ايفاي نقش كرده اند ،بصيرت وولايتمداري خودرا به رخ جهانيان كشيدند .
• آيت الله العظمي علوي گرگاني ضمن تقدير از حضور حماسي ملت ايران در انتخابات اعلام داشت : امروز تبعيت از ولايت،مهمترين وظيفه ملت ماست ،زيرا ثمره اطاعت كا مل از امر ولي،رستگاري وعاقبت به خير شدن انسان است .
• اعضاي مجلس خبرگان رهبري در بيانيه پاياني يازدهمين اجلاس رسمي خود تاكيد كردند: صلاح كشور، ملت و رضاي خدا در گرو نصب العين قرار دادن راهنمايي هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي است.
• رئيس جمهور تاكيد كرد : بي ترديد حضور عظيم وحماسي مردم در اين انتخابات، پاسخي هوشمندانه وكوبنده به ماه ها تلاش وتوطئه دشمنان وبدخواهان ملت ايران ،براي كمرنگ كردن جلوه هاي حضور ومشاركت مردم بود كه يقينا نقشي تعيين كننده در مسير پيشرفت ،توسعه واعتلاي كشور خواهد داشت .
• دكتر احمدي نژاد در مراسم آئين بهره برداري از 15 هزار واحد مسكن مهر گفت : تامين مسكن حداقل حقوق اساسي هر انسان در جامعه است .
• سهيلي پور ،مدير عامل سازمان حسابرسي كشور گفت : بر اساس گزارش هاي حساب رسي ،تخلف در بودجه شركت هاي دولتي كاهش يافته است .
• سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان با اشاره به اينكه به آزادي قدس نزديك تر شده ايم ،تاكيد كرد : ايران مهم ترين ركن حمايت از قدس وبيت المقدس است .
• همزمان با آغاز بهكار نشست سالانه كميته روابط عمومي امريكا واسرائيل ،»جنبش تسخير آيپك «در مخالفت با اقدامات ضد ايراني اين كميته، اعلام موجوديت كرد ودر واشنگتن دست به تظاهرات زد.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 3:43 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |

قال مولانا اميرالمؤمنين عـلي بـن ابيطالب عليه السلام
...وثم جعله لا انفصام لعروته و لا فك لحلقته و لا انـــهدام لاســــاسه و لا زوال لدعـــــائمه و لا انقلاع لشجرته و لاانقطاع لمــدته و لا عفاء لشرائعه و لا جذ لفروعه و لا ضـــنك لطروقه و لا وعوثه لسهولته ...

خداوند اسلام را به گونه اي استحكام بخشيد كه پيوندهايش نگسلد و حلقه هايش از هم جدا نشود و ستون هايش خراب نگردد. در پايه هايش زوال راه نيابد، درخت وجودش از ريشه كنده نشود، زمانش پايان نگيرد، قوانينش كهنگي نپذيرد، شاخه هايش قطع نگردد ، راه هايش تنگ و خراب نشود و پيمودن راهش دشوار نباشد.

خطبه 198 نهج البلاغه



تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 3:41 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |

بسم الله الرحمن الرحیم

...يريد الله ان يحق الحق بكلماته و يقطع دابر الكافرين. ليحق الحق و يبطل الـــباطــل و لوكره المجرمون.
...و خدا مي خواست صدق حق را با كلمات خود ثابت گرداند و ريشه ي كافران را از بيخ و بن بر كــــند. تا حــــق(دين اسلام) را محقق و پايدار كند و بـــاطل را نابود سازد، هرچنـــــد بدكاران را خوش نيايد.

سوره انفال/آيات 7 و8



تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 | 3:36 بعد از ظهر | نویسنده : سینا |

دیدار فرماندهان ارتش با رهبر انقلاب در نوشهر
شعر خوانی | عده ای شاد و خنده رو
کدخدای دروغو!
حصر سران فتنه لغو می شود؟
عزت وعبرت
معجزه شیخ رجبعلی خیاط
«باب الجواد» راه ورودی به قلب توست!
تکنوکراسی در معماری شهر تهران
تاسیس وبلاگ طلبه
نامه ای که آقا نوشت و چمران امضا کرد
تایید هولوکاست خطای تاریخی یا خط سیاسی!
خط قرمز قطعی ما ولایت فقیه است
همه می دانند ادعاهای آمریکا علیه جبهه مقاومت یک دروغ بزرگ است
رسوایی هاشمی در هم صدایی با آمریکا
تهذيب نفس از ديدگاه فلسفه صدرايى‏
ظریف از فیس بوک به تبیان آمد
برخلاف امریکا همه گزینه‌های اسد روی ‎میز است
رجعت از دیدگاه روایات
رضایت مشترک، رویایی دست‌یافتنی
حقیقت دفاع امیرالمومنین علیه السلام از عثمان
آیا منظور از قائم همیشه حضرت مهدی است؟
7 نکته مهم اخلاقی در 7 حکایت کوتاه
مرغ باغ ملکوتم!
اشعار زیبا مخصوص امام زمان (عج) و ماه رمضان
از ته دلت بخند
یک مراسم ازدواج ترسناک!
شما دینتون را فروختید و ما خریدیم
من دشمنت نیستم!
نقدی متفاوت بر تفکرات پدر معنوی کارگزاران سازندگی؛ هاشمی رفسنجانی از منظری دیگر
گام اول اعتدال اقتصادی پرهیز از ایجاد شوک‌ جدید
14 درس مهم از مکتب ولایت
قرآن کریم
حضرت آیت الله العظمی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه :
14 درس مهم از مکتب ولایت
شهید فروشی نمی کنیم
آثار مهدی باوری و مهدی یاوری در خانواده
زندگی بهاری با یاد مهدی (ع)
سوره نور، خانواده و مهدویت
نفش زن در سرباز پروری برای جبهه ی حق
آسیب شناسى ارتباطات اینترنتى
جنبش هاى هم سو
فقه جعفرى و فهم اجتماعى نص
مطهرى و صداى پرسش هاى زمانه
درس اخلاق - جلسه 1
قطعه جدید استاد کریمخانی در وصف امام رضا علیه السلام : تو کیستی؟
صحیفه ملعونه
هدف وزنه برداری، شکستن رکورد سیدنی
حرف مدرس را تایید کرد
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دانلود